Friday, January 2, 2009

tensionnya hari nie~!!!!!

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huhuhu geramnnya.....naper la malang sungguh naseb aku hari nie...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee cam nak makan owank ja br puas hati aku...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sedeynya.....pnt la jd cam nie..pnt sgt......ya Allah mungkin ini ujianMu tapi ia sangat berat bagiku..
at first kene marah ngan mak, then ngan abah...suma nak marah aku...geram btul la padahal aku wat salah benda kecik ja pown...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mmg la sungguh malang nasibku...nak balik cpt g colleage tamaw stay umah lama2~!huhu this coming sunday i be there......i want n i hope everything will be fine.mak marah sbb aku tak nak pakai bj kurung g tgk atokku yg br balik Mekah..is that the big deal??sesungguhnya aku sangat x suka pakai bj kurung, yg abah marah lak sbb aku asyik dok landing..keje x siap2 ag.....adeylaaaaaaaaaaaaaaa.aku penat la pagi2 dah spoil mood aku..hmmmmmm
k malas nak tulis..nk majuk ngan semua owank n benda include my laptop...haahahahahahaha daaa wassalam....

3 comments:

Anonymous said...

SALAM......pergh..wat blog gak eh..ke ko mmg dah lame da blog tp aku yg ktinggalan..aku tgah usya sya pnya blog td pastue nmpak lah muka bdak yg cam aku kenal..2 yang gedik meh nengok ko pnya blog..cun, cuma ko pnya plihan warna background agak kusam yae..hehehehe..apa nie dik majuk nagn mak..g nengok owg blik mekah mmg ar kena besopan.ye la, bkan bmekna pkai seluor x sopan tp lg cun klau pkai bju krung..manis jer..dah la, x yah dok majuk2, bakan comey pon muke tue kalau majuk..wargh3..last nie nk pesan,tuko la ko pnya background, kusam weyh..hakhakhak..bnyak g nk komen tp mlas nk taip..kang jmpa aku bgtau..daaaa
wassalam..kim slam kat mak bapak ko..ckap bdak mtbm 1 yg pling bek kim slam...cow -qda ya baik...

cerana said...

salam..ikutlah nasihat mak..tak salah pakai baju kurung kan..( tengok situasi..):)

Nurul Fatin Nabila said...

thanks ea sir nik, n kida for comment jasamu akan ku kenang.........thanks i will follow ur advice...ngeh3...daaa