Sunday, February 15, 2009

let it be......

huhu...actlly im quite tired rite now...but just saje2 nak post entry br...erm...its ok....cuma skang nie br aku nampak aper yg aku x nampak sebelum nie..huhu mungkin ini satu pengajaran n satu peringatan untuk aku x ulangi kesalahan aku sekali ag..

first of all,
mungkin aku terlalu lemah untuk pertahankan hak aku...uhuks~! mmg pown mak pown ckp jgn jd lemah kalau owank pijak kita x kan nak let it be jer? mungkin ada masa kita kene diamkan diri tp mestilah bertempat....so i learnt it so3 much rite now

second...
aku cpt percaya aper org ckp...aku pun tataw sejak bila aku jd selemah-lemah makhluk nie..harap jer Bwp...tp haih x protective untuk diri sendiri..

third
aku terlalu mudah menaruh harapan yang tinggi kat owank...igt kot owank paham tp...haih wat pent jer..btul ckp mak jgn cpt cita masalah kat owank nnt owank amik kesempatan kat kita

fourt
now, br aku rasa prinsip aku dtg balik...anyway aku malas nak tulis benda2 cam nie..tp maybe ini satu saluran untuk aku sampaikan apa yg tersurat..uhuks..padahal assingment byk agi...but its ok..

last
walau cam ne pown, let bygone be bygone..turn to new leaf....hehe insyaALLAH aku perlu jaga hak aku...

semoga dirahmati....
wassalam daaa
smile always~!

2 comments:

nOoRoLe said...

be strong girl.. x namanya hidop kalau xserabot!

Nurul Fatin Nabila said...

thanks kak nurul......haih...hehe aah kan x best lak hidup kalau asyik tenang jer... hope lepas nie me dpt kekuatan amin~!