Thursday, July 28, 2011

..............

right path or stay on the wrong path... masa dah berubah , diri ini aku pown dah berbuah... tiap kali melakukan perkara yang sama .. x terdetikkah dlm diri rasa penyelasan... mungkin ak yang lebih3 tp org lain x... ntahlah.... biarlah Allah turun bala... baru masa tue nak sedar kita nie hidup ada TUHAN....

dalam konteks diri aku sendiri.. aku terkilan atas sikap segelintir manusia yang masih main isu2 berkaitan agama... hilang akal gamaknya mempersendakan agama di hadapan masjid.. tempt suci nak beribadah... DUNIA AKHIR ZAMAN....

biarlah x memiliki apa2 dari jadi boneka tempat permainan....
biarlah dihidup dalam penderitaan dari diri dijadikan bahan persendaan...
biarlah ak keseorangan dr hidup dalm ketakutan



p/s: maaf sbb diri ini telah berubah dan x selembut ht yang dulu... ahlan wasahlan ya ramadhan... ak menunggu keajaiban bulan Mu dalam menceritakan apa yang aku tanggungkan ya Allah.. ak mohon kau berikan pertunjuk yang dapat menyedarkan diri aku yang alpa bersama3 org yang masih alpa...... ku pohon T_T

No comments: