Tuesday, July 5, 2011

peristiwa semalam

heeeeeeeeeee kita mulakan dengan ini



walaupun ini candid tp sayang mereka sume

huhuhu ari nie ak nak kongsi peristiwa bersejarah yang berlaku pada tarikh 4/7/2011 hari kramat semalam merupakan hari dimana ak hilang pertimbangan dengan sewajarnya sebagai seorang pelajar apabila melakukan satu kesilapan terbesar dimana ak menggunakan emosi dalam tutur kata ak.. haih kenapa la perempuan selalu nak guna emosi tp x nak guna otak... why3~!!

dan peristiwa itu telah memberi seribu pengajaran dimana hahaha nak cita lebeh3 takut itu privacy so cite tue berakhir setakt ini... hahaha

ok dalam hal ini berbalik pada topik emosi... mmg lah ditakdirkan perempuan selalu ikut emosi berbanding dengan lelaki.. haaaa sbbb apa lah kan... so moral yang perlu sendiri ak pelajari ialah kita x perlu takut kehilangan apabila kita sedia menerima kunjungan . selain tue, kita juga harus membuat pertimbangan sebelum hilang keseimbangan..

dalam konteks ini, ak dapat rasakan bahawa hidup ak lebeh bermakna andai ak menjaga emosi ak daripada nak terus burst keluar cam tue... kematangan juga merupakan satu impak yang penting sebelum membuat satu keputusan...

terima kasih sbb sudi sabar dengan karenah ak yang mengalahkan budak3... terima kasih sebab menerima ak seadannya.. tq sgt ^___^ im also proud to have all of u ~! and especially u ~!

No comments: