Thursday, January 29, 2009

TING TONG

salam sume......actlly sajer jer nak post entry br al maklumlah dah lame x post..cian blog aku nieh kan..sejak cuti raya cina nie byk sgt assignment yg perlu diberesi..math ag..wawawa...pnt sih..actlly agak pnt la sejak akhir2 nie tido pown awal jer skang...mcm bdak skolah lak..nak citer sal per ag eh?erm...actlly otak aku nie dah blank sbb byk sgt berfikir...tp x per nnt ok rr 2..nak layan feeling sket leh?hmmm cam nie actlly i haf big prob...should i trust love?actlly aku dah mls la nak berfeeling2 nie sejak bla ntah x reti tunjuk feeling?huhu tp x per cam best jer jd cam 2...br la rasa nikmat hidup...dulu selalu caya kat owank...tp pnt jer sbb love was betrayed...sbb tue la skang malas nak caye ag...tgklah nnt ble dah sampai masenyer......huhu skang nie nak fokus dulu. tp x dinafikan aku ada perasaan cume biar Allah jer yang tau eh?hehe erm...k lah nak sambunk tgk tb..nnt merapu lak blog aku nieh...

k sblm tue saya tinggalkan anda dengan sepotong ayat nie
"pengorbanan cinta yang agung ku pertaruhkan"

huhu ayat aper tah...

wassalam... daaa

2 comments:

~NurSya~ said...

huhu..ciannya dier..nnt bacer sya punya n3 ek..ditujukan khas tuk fatin...hehe...

CeKeBamBaM said...

ek...huhu thank la naaa....